Specjalista ds. kadr

4 500,00 zł

umowa o pracę


praca kadry Sępolno Krajeńskie, praca biurowa Sępolno Krajeńskie, praca specjalista Sępolno Krajeńskie

  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników spółek, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Sporządzanie dokumentów związanych z rozpoczęciem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy, w tym m.in.:
    • sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych oraz ich ewidencja zgodnie z obowiązującymi przepisami i zatwierdzonymi wzorami
    • prowadzenie pełnej ewidencji komputerowej w systemach dot. kadr i płac
    • sporządzanie i przekazywanie kandydatom umów, formularzy i niezbędnych dokumentów do zatrudnienia
    • sprawdzanie zgodności wypełnianych i przekazywanych dokumentów z oryginałami
    • prowadzenie akt osobowych zgodnie z przepisami
    • prowadzenie list obecności, ewidencji urlopów, zwolnień chorobowych oraz innych przewidzianych prawem dokumentów
    • wyznaczanie, ewidencja i kontrola terminów badań lekarskich , szkoleń BHP
    • weryfikacja i obliczanie czasu pracy pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
    • wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
  • Koordynacja współpracy z firmą zewnętrzną dotyczącą list płac, poleceń przelewów i księgowania wynagrodzeń
  • Współpraca ze służbami BHP oraz Kancelarią prawną
  • Obsługa ubezpieczeń grupowych i PPK
  • Sporządzanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby Zarządu
  • Onboarding pracowników
  • Organizacja narzędzi pracy dla nowego pracownika
  • Udział w automatyzacji i optymalizacji działania Optimy oraz procesów kadrowych
  • Ścisła współpraca z HRBP


Wymagania

Wykształcenie wyższe kierunkowe
Doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach na samodzielnym stanowisku minimum 2 lata
Pełna zdolność do czynności prawnych
Znajomość przepisów prawa pracy systemu ubezpieczeń społecznych
Znajomość kodeksu pracy
Znajomość programów Płatnik, Optima Kadry i Płace, iPersonel, Outlook, Word, Excel
Wiedza w zakresie:
Prowadzenia spraw płacowych - współpraca z biurem rachunkowym w tym zakresie
przekazywanie do biura rachunkowego danych do sprawozdań GUS
sporządzanie dokumentacji ZUS (zgłoszeń, wyrejestrowań, zmian, dokumentacji zasiłkowej) oraz deklaracji, wysyłanie ich do ZUS
sporządzanie PIT-ów rocznych: PIT-4R/8AR, PIT-11
prowadzenie dokumentacji z zakresu PFRON, ZFŚS


Oferujemy

Samodzielne stanowisko
Umowę o pracę na pełen etat
Po okresie wdrożenia możliwość częściowej pracy zdalnej
Zatrudnienie w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii :)
Nowoczesne biuro
Pakiet medyczny
Ubezpieczenie grupowe


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2024.04.08, wyświetleń: 816

nr ogłoszenia: 2697